2010. január 28., csütörtök

and I'll leave this life behind me say it if its worth savin me


nasziasztokszéppajtások!.!.!

eljutottam oda h megint írok így 4tájékán ma nem sikerült az iskolafele irányítsam a testem :Dszval kihagytam egy kémiát és egy alvós földrajzot ezlegyen a legnagyobb baj . de nem láttam dórit se :(...^^ mindjáindulok a cultusstudioba rögziteni egykét anyagot lassan összefogjönni egy lemezre való lehet igen talán lehet?:T áhh ahhoz tuti kitűnőnek kénelegyek h fater ilyet engedjen..nanembaj lehetnek nekem is csajos álmaim vagynem ?:D elkezdtem nickelbacket hallgatni nemtudommiért denem baj legalább ezzel is bövül azigyis 22ezer darab számot tartalmazó dalgyüjteményem:D 1napvanAsulibol.:P
ésésaztánhétvége:$...<33333333333333333333333333333333333333333333




occipitálisan csaknem 1cm-es fejseb,subcutisig hatol. Neurológiai eltérés nem észlelhető

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése