2010. február 13., szombat

sweetsixteeeeeeeen.:)



Először is boldogat zsombor édesemnek akinek ma van a 16dik szülinapja . mai nap elég káosz volt , reggel 6kor keltem 10kor már össze volt rakva a technika és zúztunk :D
aztán fél 2kor futottam haza reggelizni:D a konci után ittunk egykét üveg nemtom mivolt az :D csak töltötték...'' aztán futottam haza hogy tudjak még tanulni hnap ugyanis valentinday szval nem sok tájmom lesz . pedig hétfőn matek , angol doga...
jaj és ének óra amin tenorkódhatók egy kicsit majdmegint huh devárom :D
összeségében jovolt ez a mainap mégmost este lett volna party classmatekkel dekihagytam tesomra kell vigyázzak.. joisazugy.
szerintem egész éjszaka énekelni és táncolni fogok .:D



A füredi Anna bálon szól a zene szó Lesz is ottan dínom-dánom,
szép muzsika szó Ketten ültünk egy asztalnál,
ő és én magam Nem is szóltunk mi egymáshoz,
nem is volt szavam Egyszer aztán asztalunkhoz
jött a vén cigány Megkérdezte: Mi a nótád édes kicsi lány?
De a kislány halkan csendben csak ennyit felelt:
Nincsen nótám és a nótát nem is szeretem.(L)







NÉZZÉTEK TETSZENI FOG:)


NAPISHIT








fanTAI club --> please join ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése