2010. február 18., csütörtök

eseményekszaladnak


szépkislazanapsikerült,eddig,.lassan indulok enniinni szörbrájen(L).
ma kiderült sokminden.:D például h a suliban mindenki vágja h ''én arcoskodtam'' a MIGvendégkönyvébe és megkaptam nem is egyembertöl hogy csak neten vagyok nagyarc élőbe félek pedig én eddig erről ugattam h mekkora szarok ezek az emberek és lehet h én is ilyen vagyok? vagy csak azért mondják mert nem ismernek ? nahsegáz majd érdeklődöm tőlük. hnap no suli és dórival<33333333 ésés szombaton utazik és nem látom 1hétig:/:(. egy jóprobája lesz ez a kapcsolatunknak in my opinion.van egy rahedli házim szval belekének huzzak demég photoshoppolni is akartam mert ma reggel kimentem margitra(L):D:P fél 6kor készült képek:D:P<333333333333
ma orvosi vizsgálat* 140es vérnyomás * nemsokat idegeskedek az a lényeg<3
cinti mégmindig raj:D 5évig átnéz majd rajtam fincsilesz:D<3333333333333
csak aztkérném töle ha olvassa hogy neterjesszen hülyeségeket és h jöjjenek a haverjai h betudjam bizonyitani h nem csak ittvagyok nagy:D:D:D
najovan lépek mermég fürdök is..^^





kémia.összefoglalólapkénemsnenvalakiSENDme thanks


boldognévnapot péntek dia :D:D merugyenemtalálkozunk pénteken muszájmost:D











Az én fajtám az tudja, hogy az apró pénz is pénz.
És én mondom, hogy bármi, amitől függsz az felemészt, hey.
Nézz rá a kölyökre, milyen édes hogyha álmos,
de pont mikorra ballag leszel áttétesen rákos.
Az ember, az ember, az ember mindent leszar,
az ember megteheti, és az ember olyan fukar.
Hogy magától is sajnálja az igazság egy szeletét,
hogy valamit nem lehet na, hiába szeretnéd.
Bár a legtöbb lánynak bőven elég a New Yorker.
És a legtöbb fiúnak bőven elég ha úgy jó fej,
hogy valakivel, még csak MSN-en beszél,
de már kinagyította ám több képen is a szemét.
Az én szüleim harminc éve keltik reggel egymást,
tudnának ám mesélni az életről egy s mást.
Te kiben bíznál úgy, hogy leéld vele az életed,
és bár nem ismerlek, de én ilyen vagyok féltelek. (L)<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése