2010. február 17., szerda

átlagday


átlagosan indult ez a gyönyörünap 5:20kor keltem*
kimentem 16kerbe szereztem igazolást az utóbbi 2naprol :D + bicoval voltam...
aztán betekertünk haverral örsre otthagytuk hujbikánál a bicokat és visszamentünk egy kávéra 16ba majd fél 8körül indultam suliba a ''didissel'' :D:D(ezéutálnifog:D)
gyenge dupla tesivel indítottunk 3darab 5ös meg egy 3mas a technikára:D joaz ésés jött az angol doga paráztam h mi lesz de végül szerintem jól sikerült és kikaptuk az előzőt is ami ugyan csak 5ös lett szval lehet h sikerül majd 5ösnek lenni;) hazafelesietnem kellet bár eltöltöttem némi időt az örsön is...majd hazaértem tanultam angolt , csináltam egy powerpointbemutatot a műkörmökröl ésés leirtam mit gondolok cintiröl :) hnap tripla angol , dráma , kémia tz , föcit megkapjuk nemakarom :T:T:T nanembaj tépek aludni gép 5napja folyamatosan megy .:D SEEDelj by hajni (L):D






contest.



emlékszem egymás mellet ültünk
értsd meg több nem lesz köztünk
megvolt a stílusom megvolt a múltam
voltak dolgok amiket tényleg elkúrtam
voltak haverok akik már barátok...
vannak akik lélekben és van kiket látok
félek minden egyes éjszakától
meg a fenyegetős rajszolgáktól
kérlek még egyszer nézz a szemembe
utoljára , hadd láthassam ami el lett temetve
volt egy célom : szemedbe jobbá válnom
csak ha sokszor átbasznak AZT UTÁLOM:)
nem tudod, hogy nálam itthon két éve mi zajlik
és szerencsére azt sem hogy bennem mi rejlik
azt az egyet kívánom neked h legyen még sok jó napod
és hogy ne kelljen többet a saját magad oltanod
ahogy mondom cintikém közöm sincs az íráshoz
de remélem ha ezt olvasod közel leszel a síráshoz
igen egy internethős vagyok pózolok ezzel pózolok azzal
de én azt is belájkolnám ha cinti pózolna egy kékeres fasszal
najovan abba hagyom az összefüggéstelen írogatást
inkább megyek és befejezem itthon a nagytakarítást
kérlek ne akarj sok hülye gyerek kezébe fegyvert tenni
csak nézz szemembe a tetteiddel ennyi :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése