2010. február 19., péntek

i'm lovin it , facebook


istenhozottmindenkit.
hohgyerekek ez a mai napom eznagyonkészvolt:D 7korhazaértem ismeretleneredetü bosnyáktérröl bedöltem az ágyba és mivel anyám nem keltett fel 9:26ig aludtam amikorcsak kipattant a szemem és ordítottam h ÁHHHHHHHHHHHHHH 10:00rá a moszkván kellet volna legyek :( na nembaj egy kis csuszással sikerült azé találkozni a ''sugarshopban XDDDDD'' biztos ?'' IGEN xdddddddddddddd''
és sikerült életem legszebb délelöttjét és délutánját eltöltenem vele:$<333333333
aztán egy gyenge városlátogatás majd azóta görcsöl a vállam aligbirom mozgatni úgyhogy fekszem hnap konci mámegin UMSZKI(L) nemiszoknemiszok

ésés elment 1hétre ésésnélküle üres az életem ésésésésés :T:$<3333333333
láwláwláw<3 3hnap(L):$




szombat elérsz : umszki , árdkád [ délután ]
vasárnap : park , káp .-.







ui : jo8 sok édességet:)


Dred Uj FUN Xd Cwalk<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése