2010. január 11., hétfő

indaclub1337DAY


szarvolt a busz mámegin 40perc alatt értembe megni:( de találkoztam zitával aztan belölle is kilett:D...:O^^petrikbüszkesége...aztán 2uncsi balogjucis óra...majd egy tánc ésés egy ének amin krasznai betolta az egyik csajnak h nem a dekoltásod érdekel hanem h mit tudsz :D vagyvalamiilyesmit hát azé azosztott...aztán bébibogyoval hazafele(L)ésés aztán hazaértem fél6kor és 8kor ebédeltem szokásszerint ez tökegészséges és nemtanultam semmit de nem is fogok mostmár mer hnap SHITBKVNEMJÁR...háhá meguszok 3dogát...:)denemlátom őt:((L) nanembajdélutánmegtaláltok a sulielött:D:D...merakkormárjó a lábbuszis...hétvégénelőreláthatolaggecinagylesz:D
ahnapinapom mer karácsonyfát bontok megorvosmegmindenkutyafasza...:O
megkockulnom is kéne mermár régtettem 1szabadpercem sincs mióta a MIGbe járok...:D
nademegyekfözökegykávétmer 04:15ig fenn leszek mais...ádiosz
ui: kibékültem cintivel hipphipphurrá..:D


peace & love.

1 megjegyzés: