2010. január 7., csütörtök

vizmegkötörészecskegyorsitoporszivofej


ma megint egy jónap bár azé a földrajz , matek , magyar egymásután betett^^
de azé csúszott :) 4es leszek mindből szval anyám nem ver meg ... remélem^^
tnap kész lett a 10dik számom felénekelve . amit majd késöbb láthattok dzsátubin is
közeledik a 1000látogató is és ez boldoggá tesz xd megaz is boldoggá tesz h cinti egy szar ez különösen :) megaz is h most játsza nekem a rajprincesst suliba ezis boldoggá tesz de megköszönném ha leszálnál másokról a suliban e.g h kérdezed mit mond rolam gergő érdekel majd hozzám szolsz :) nemtudom emlékszel e cintike én felhivtalak h beszéljünk másnap suliban és mi lett belölle elültél...:) so congrat na ennyit rolad


mindjá 9óra ma voltam bíroságon is rolandka ügyébe :O^^ hülyegyerek...
hnap nincs első orám tesiböl felment anyám , 4dik orám sincs , szval bemegyek 2angolórára ami röviditett dejó boldoglettem :D meg egy földrajz is lesz most jut eszembe irásközbe . kedden nem fogjárni a a békávé akkor huh megbaszok mindenkit :D



ui : ma gabóval dolgoztam angolon :D ohh :D:D:D:D^^ ö volt a headmaster énmeg a shopassistant :D




éséslassan megyek lefeküdni ésés álmodni az énszerelmemről :$(L)
igen róla , mert lassan 2hnapja mindennap vele álmodok :$





láwláw <3 goooodnájt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése