2010. január 4., hétfő

school^^..


hát csak vége lett ennek a szünetnek is..^^ dejóvolt :D:$ elbírnám viselni ha az egész év ilyen lenne :) ... pár emberrel rendezőtt a baráti viszonyom :D ''normálisra ''
valakivel pedig összevesztem de lehet lassan megoldódik az is szval happy van
befejeztem 3projecktet ma ésés dórinak is elkészült a dal úgyhogy ma mindent megcsináltam amit akartam :D ma elég meglepő volt h hányan olvassátok a blogot pedig én nem nevezném úgyhogy blog mert ez nem az... ezegy hely ahol ha ideges vagyok kiadom a dolgokat magamból :) suliban kaptam egy 4est a matek tézére ami nekem megfelel bár 5öst vártam...xD denemgáz jolesz ezis... aztán volt beszélgetés óra mert nem volt bj
aztán egy tánc..:O:D...és végül egy krasznai óra ahol kiderült h kamarakorus verseny lesz hát nem volt valami nagy a lelkesedés de lesz ez még jobb föleg h tortát lehet nyerni xDDDDDDDDDDDD




házi feladatok a mai nap : matek tk 47/1 / c
angol : why the most important thing is money
i think / in my opinion ( 3-5 mondat )
read about : the winner in the powerbook

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése