2010. január 14., csütörtök

eddigbirtam


na.24orát.birtam.gépnélkül..:Dmeghogy neirjak demegint KEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLL
ma tökvicces volt a sulibol hazafele 4körül ... mégjohogy egy régi ismimmel voltam és igy ketten megtudtuk magunkat védeni rohadt kisebbség :@ ésésgecire fáj a kezem van rajta egy szoritokötés is anyámnak azt kamuztam h megcsusztam és elestem és azé... mégjohogy a telom sértetlen meguszta:D <3 cucu :). miges szinjátszóversenyen gecijokvoltatok . hiányzott juci :D <3 . jajajaja és hnap magyar , matek félévi jegyemé kell teljesitsek szval ma muszáj aludnom....összegezve jonapvotHE
hétvégém mégmindig nemtiszta pedig hnap péntek... szval ha valaki ohajt valamit csinálni hnapig közölhetné...natépek csicsikálni fél7kor a tévétmacit sem várom meg...


csőcsókpacsi -.-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése