2009. december 20., vasárnap

kezdödik a szünet





elég vegyes érzékeket táplál felém ez a szó h szünet mégpedig azért mert sok emberrel csak suliban találkozok és nem ezek emberek nem is tudják mekkora szükségem lenne rájuk na de mindegy nem azé kezdtem írni h most itt emozzak [ mondjuk úgyse olvassa senki XD ] hát így szünet előtt még volt egy oszt kari ami szerintem egészen jól sikerült bár utána hazajönni és megint csak vitázni anyámékkal kevésbé volt élvezetes .
de segáz falun elmegy ezaz élet stílus azt nem vágom h miért nem mondják az emberek a szemembe a véleményüket miért jó nekik az h a hátam mögött röhögnek és azt mondják amit hallani akarok nem értem egyszerüen...^^ jön a karácsony és csak a vita van itthon megint ha vmi nem kezd javulni ezzel a családdal nemtudom mik lesznek még itt azonkivül h engem rendszeresen elküldenek itthonrol...egyetlen dolog maradt nekem amiért érdemes még türjem ezeket a vitákat és az őőőő(L):$


ui : hátelindult a blog nem tetszik ne olvasd leszarlak
még karácsony elött érkeznek a saját dalaim és a photoshopképeim az oldalra :D háhá
najovan megyek csokisgofrit enni ... ahoj

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése