2009. december 23., szerda

hiányzás:$


hát h kezdjem mint kezdjem nemtudom ...:/ szeptember 1se óta megváltozott minden sok mindent kaptam de sok mindent vesztettem el sajnos 4hónapba telet h ezt magamnak is bevalljam lassacskán csak kimondom h hiányoztok ''régipajtások xDDD '' . igen hiányoznak a tesiórák áginénivel akármennyire is érdekesen tanított a matekórák amiken semmit se tanultunk és persze a töri órák is amin ugyancsak semmit sem tanultunk de legalább együtt voltam ( voltunk ) veletek és teljesen összefüggéstelen mondatokat írok már megint deleszarom... szval azvan h hiányoztok ugyhogy jolenne vmit összehozni azért nyár folyamán is találkoztam pölö ... henrikkel , cucu , orosz meg dórival aztán még renivel deígy kifújt szval vmit alkotni kéne... azt nem hiszem el h csak nekem hiányoznak a régi dolgok :|




ui : igen tudom h aztmondtam de szerintem nem csak én h elég volt ez a 8év és többet vissza nem megyek a suliba de amikor belépsz és jön egy régi emlék higgyétek el annál nincs jobb érzés a világon :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése