2009. december 24., csütörtök

flegmahprincesssssssss


Miért írják a fiatal lányok myvipen, iwiwen magaukról hogy "flegma ribanc"?



pár emberke rólad cintikém :) :::

Ezt még ki is írják? Úristen, hova süllyedünk! Nem elég, hogy azok, de még terjesztik is magukról. Hát azt hiszem, még az ostoba és hülye jelzőt és kirakhatják magukra. Szerintem azért írják ki, mert azt képzelik, hogy ettől menők lesznek, meg jobbfejek. Hát az én szememben az ilyen emberek elássák magukat. Én sem vagyok egy vén szatyor, de azért ez már túlmegy minden határon. Mit szólnának ehhez a szülők? Nem gondolnak arra, hogy sok esetben a szülők is regisztrálva vannak ezekre az oldalakra, és láthatják, amiket kiírnak magukról? Remélem soha nem lesz ilyen buta lányom, mint ezek a maiak. [ Laura 19 ]


Ezek tipikusan azok az emberek, azik az utcan fuluket farkukat behuzzak, semmivel nem tűnnek ki a többiek közül, ezert valamivel kompenzálni kell a személyiségüket. Így, ha mar "civilben" nem futottak be, vagy azt amit a közéletben nem mernek megtenni, azt megteszik a neten. En csak sajnálni tudom őket, de hat van, aki igy éli ki magát :) [ Bence 17 ] Forrás : Gyk.hu ;)


és most egy kicsit én is írok már miért ne...^^
szval csak gratulálni tudok neked h ugyjátszol az emberekkel mintha a tulajdonaid lennének pedig nemazok .:) trst me :) azt nem tudom mire vagy magaddal nagy kislány?
mit értél el ? együtt jártál 20emberrel egy suliba és van belölle még 6-7 akivel beszélsz napi szinten MSNen ...XD meg elmész velük délután négykor beinni keményen pálinkával hát ha már egyszer apuci kislányok vagyok megadom a módját úgyis kell :D
senkisem érti h mi a faszért kell karácsony napján is vitatkozni énsem értem de azt sem h mikor kérdezem van e bajod még velem azt mondod h nincs közben a válaszaidon lehet érezni h EZ NEM IGAZ :) megazon amit teszel...:| a másik pedig hogyha tényleg nincsen bajod velem és tényleg a ''barátom vagy '' akkor faszért nem tudsz annak örülni h-ha én boldog vagyok és mindigcsak a faszságokat keresed bennem :| h innen eltüntem ezt rosszul csináltam azt rosszul csináltam hát ez van BAZDMEG leszarom h rosszul csináltam és azt is leszarom hogyha ezt vki olvassa az osztályból már pedig fogja :) akkor utána gecire megfog utálni a mostani helyzeten már úgysem tudok nagyon rontani ...



katt a képre nagyobblesz ;)

Boldog Karácsonyt !!!! Oldal látogatottsága hnapra elfogja érni az 1000-et HÁHÁ :DDDDDDDDDDDDD

2 megjegyzés: